torstai 11. huhtikuuta 2013

Vihdoin taas kotona

Tästä tulee hyvin lyhyt postaus, mutta ei se mitään, toivottavasti. Olen joutunut jo ensimmäisinä päivinä ravaamaan ympäri kaikkialla: kaupassa, apteekissa, postissa, laboratoriossa verikokeissa... Olen aivan tööt ja sainkin siitä kovemmat vatsakivut. Niiden takia jouduin toistamiseen apteekkiin hakemaan lisää kipulääkkeitä. Nyt ei enää hätää, joten voin rentoutua, huomenna ei myöskään ole mitään mitä pitäisi hoitaa, joten voin nukkua koko päivän.
           Kirjoitan kännykällä, joten en oikein tiedä kuinka saada riviväliä, anteeksi. Olen aloittanut hiustenvärjäysoperaationi. Vielä en ole päättänyt väriyhdistelmää täysin, mutta ensin täytyykin saada blondattua, ja mustasta siinä kestää hetki...
          Yritän parhaani jaksaa tulla koneelle ja kirjoittaa muutaman pidemmän jutun, joita olen halunnut kirjoittaa jo vähän aikaa, mutta tämänpäiväisen väsymyksen takia en lupaile mitään. Mitä lupaan on kuitenkin tämä: ensi kerralla tulee sitten vähän enemmän luettavaa!
         Olen nimittäin jo valmistautunut ja ottanut roimasti kuvia vähän kaikesta. Ja Stephen Frysta tulee myös jotakin ;)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti