perjantai 5. huhtikuuta 2013

Sairaalakuvia

Tänään ollut vähän parempi päivä, vaikkei juuri mikään ole muuttunut. Kipuja on yhä, piikki joka kolmas tunti enkä ole päässyt puhumaan ainoankaan lääkärin kanssa (niitä ei löydy mistään!), joten en yhäkään tiedä missä mennään mitä häh.

Kuitenkin, actionia ollut tänään vähän enemmän kun olen käppäillyt täällä ympäriinsä. Leikkasin myös hiukset (iskä auttoi myös), lisää alempana:



Iskä toi tänään vähän luettavaa mukanaan, joten nyt on aika paljon tekemistä täällä. Rosa Liksomin Hytti Nro 6 olen halunnut lukea jo aikoja (siitä lähtien kun kuulin mistä siinä on kyse), ja sen löysinkin nyt osaston käytävältä kirjastohyllystä. Roope-setä tuli kotiin postissa ja sen sain iskän tultua, samalla hän toi Thomas Mannin Zauberbergin, koska se on hänen mielestään todella hyvä kirja ja jostain syystä aloimme eilen illalla jutella saksankielisestä kirjallisuudesta...



Tässä vähän näkymiä "salilta", tämän näkymän näen kun pyöräilen tai steppaan niillä osaston laitteilla. Vasemmalla pienellä Linnanmäki ja kaukana, noin neljäsosa oikeasta reunasta vasemmalle, Tuomiokirkko! Aurinko myös paistaa tähän kohtaa melkein läpi päivän, joten kuuma tulee kun liikkuu!


Kuvat nyt todella epäjärjestyksessä, mutta tässä hieman sairaalan toiselta puolta auringonlaskua. Eikö ole upea? (Siis likaisesta ikkunasta huolimatta)


Ja tässä se kuntopyörä, vieressä toinen kahdesta stepperistä. Taustalla taas Tuomiokirkko. Vietin jotain kymmenisen minuuttia vain tässä tänään, en kestänyt enempää kun on niin pitkään ollut liikkumatta ja suoraan paistoi aurinko siihen. Ai että miten sitä hikosi! 


Niin tosiaan. Tuo olen minä. Opiaateilla ja ilman mitään meikkiä. Leikkasin tänään hiukset, tai no siis iskä leikkasi suurimman osan ja minä edestä. Näin lyhyitä hiuksia ei ole ollut minulle melkein koskaan, koska olen aina inhonnut niitä, mutta a. olen sairaalassa, haluan kätevyyttä, en näyttävyyttä ja b. olen laihtunut, joten ei tule heti sellainen läskipikkupoikalook.



Vähän käytäväkuvaa...


Täällä on myös foosball! Sitä pelailtiinkin tuossa eilen kaverin kanssa (hän voitti, onnea ;) ). Huomaa hygieniaosaston ohjeet...


Ja siinä taas, äärimmäisen himmeällä, minä. Tuo aamutakki on niiin ihanan pirteänkeltainen, ettei mitään rajaa, mutta täällä ei ole hyvää kokovartalopeiliä (tai siis ei ollenkaan kokovartalopeiliä), joten parempaa kuvaa ei ole eikä saa.

Ja tässä vielä osasto:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti