perjantai 4. tammikuuta 2013

Puolet ja puolet

Lähestulkoon kaikki sateenkaaren värit ovat jossain vaiheessa piipahtaneet hiuksissani, eikä varmaan ole kovin suuri ihme, että olen aina vaihtamassa väriä. Jotenkin en vain kestä olla aina samanlainen. Aina silloin tällöin minulle tulee näitä kauheita hiusvärikriisejä (stupid, I know), jotka päätyvät siihen, että värjään hiukset neljä kertaa parin kuukauden sisällä palatakseni aina johonkin tummanruskeaan. Olen brunette luonnostaankin, mutta se on niin tylsä. Haluan aina jotain liilaa tai punaista tai sinistä (tai ah se merenvihreä).

Joka tapauksessa, olen taas päättänyt keksiä jotakin hiuksilleni. Nyt kun on vielä nuori opiskelija, eikä niin tarvitse välittää siitä miltä näyttää ja näyttääkö asialliselta johonkin tiettyyn paikkaan (mikä on minusta muutenkin ihan humpuukia, sitä pitäisi saada näyttää ihan miltä tahansa missä tahansa....).
Koska päässä on tosiaan käynyt niin monta väriä jo, niin ajattelin tällä kertaa tehdä jotain uutta, ja kokeilla puolet ja puolet värjäystä. Eli puolet päästä jollakin värillä, puolet jollakin toisella.

Olen kuitenkin vielä ihan vaiheille, että mitä värejä käyttäisin. Musta-blondi, punainen-blondi tai musta-punainen ovat tällä hetkellä sellaiset lempparit, kun en vähään aikaan ole punaista käyttänyt....hmm.

 Kaikki alla olevat kuvat ovat tumblrista, ja olen alapuolelle laittanut alkuperäisen kanavan nimen tai kuvassa olevan henkilön nimen.

 howsmydicktaste


rottenmorgue


 xtheprettyliestheuglytruth


wishyouweremyshadow



If you are the copyright holder and wish to have your picture removed, just send a message and I'll comply :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti